مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 03:352020-08-31اقتصادي

اوضاع نامناسب فروشندگان پوشاک در منطقه ثامن مشهد


رییس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد گفت: در منطقه ثامن، یک سوم واحدهای این صنف تخلیه شده اند و اگر مغازه ای باز بوده، تنها چراغ آن روشن است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد گفت: در منطقه ثامن، یک سوم واحدهای این صنف تخلیه شده اند و اگر مغازه ای باز بوده، تنها چراغ آن روشن است.

همچنین حدود 80 تا 85 درصد صنف فروشندگان پوشاک، ورشکست آبرومند هستند.

جواد مفیدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اوضاع وخیم صنف پوشاک اظهار کرد: صاحبان واحدهای صنفی پوشاک، روزگار را به سختی می گذرانند و اوضاع برای این صنف در شهر مشهد، خصوصا در منطقه ثامن وخیم است، زیرا در منطقه ای مانند ثامن تنها زائر حضور دارد و کم تر مجاورین شهر برای خرید به سراغ این مناطق می روند.

وی افزود: زائرانی که برای ایام محرم نیز به شهر مشهد آمده اند، غالبا به قصد خریده نیامده و تنها به هدف زیارت آمده اند، از طرفی در رسانه ها و صداوسیما دائما اعلام می کنند که برای جلوگیری از شیوع کرونا، به شهر مشهد که در وضعیت هشدار قراردارد، سفر نکنید، کمااینکه پوشش جزو اولویت های سبدخانوار نیست و جزو مراحل ثانویه خرید است.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد در خصوص آمار تعطیلی واحدهای صنفی در مشهد گفت: در منطقه ثامن، یک سوم واحدهای این صنف تخلیه شده اند و اگر مغازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع نامناسب فروشندگان پوشاک در منطقه ثامن مشهد

اوضاع نامناسب فروشندگان پوشاک در منطقه ثامن مشهد