مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 03:502020-08-31سياسي

مدیریت جهادی در برگزاری عزاداری ها الگویی مناسب برای سایر حوزه ها است


نماینده مردم کوهدشت و رومشکان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت موفق جهادی می تواند الگویی برای حوزه های مختلف باشد و می توان با این نوع تفکر بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

- محمدرضا مبلغی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: خوشبختانه هیئت های مذهبی با مدیریتی که داشتند توانستند هم مراسم عزاداری امام حسین(ع) را برگزار کنند و هم پروتکل های بهداشتی را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت هیئت ها نشان داد می شود با رعایت پروتکل های بهداشتی نیز به خوبی عزاداری کرد، افزود: امام حسین(ع) به نوعی برای سلامت معنوی مردم به شهادت رسید و از طرفی سلامت فکری و جسمی انسان ها همواره از دغدغه ائمه بوده است لذا عزاداران امام حسین نیز باید در همین مسیر حرکت کنند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:خوشبختانه عزاداران حسینی امسال با توجه به شرایط موجود به درستی فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کردند تا مشخص شود تناقضی بین عزاداری و رعایت پروتکل ها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی و انقلابی توان این را دارد که در هر شرایطی متناسب با آن اهداف خود را پیش ببرد و برنامه ریزی صحیح داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت جهادی در برگزاری عزاداری ها الگویی مناسب برای سایر حوزه ها است

مدیریت جهادی در برگزاری عزاداری ها الگویی مناسب برای سایر حوزه ها است