مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 04:102020-08-31بين الملل

تظاهرات ده ها هزار نفری در خیابان های مینسک هم زمان با تولد لوکاشنکو


هم زمان با ادامه فشار معترضان بر رییس جمهوری بلاروس برای کناره گیری از قدرت، بسیاری از مردم این کشور در نزدیکی محل سکونت رهبر بلاروس تجمع کرده، - هم زمان با ادامه فشار معترضان بر رییس جمهوری بلاروس برای کناره گیری از قدرت، بسیاری از مردم این کشور در نزدیکی محل سکونت رهبر بلاروس تجمع کرده، پرچم سفید و سرخ اپوزیسیون را در دست گرفته و شعار "تولدت مبارک، وطن فروش" سر دادند و در نهایت به صورت صلح آمیز متفرق شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهوری بلاروس که 26 سال است بر مسند قدرت نشسته، هیچ تمایلی از خود برای کناره گیری از قدرت نشان نداده است.

برای دومین تعطیلات آخر هفته متوالی، وی با به تن داشتن جلیقه ضدگلوله و کلاه و در دست داشتن یک تفنگ در حالی که در محوطه محل سکونتش قدم می زد، دیده شد.

لوکاشنکو که روز یکشنبه 66 ساله شد، در تلاش است تا هفته ها اعتراض و اعتصاب از زمان پیروزی در انتخابات 9 اوت را کنترل و سرکوب کند؛ انتخاباتی که به گفته اپوزیسیون بلاروس در آن تقلب شده است.

لوکاشنکو ضمن رد اتهام تقلب انتخاباتی، تاکید کرده معترضان که قبلا آنها را خائن و وطن فروش خطاب کرده بود، از خارج از کشور حمایت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات ده ها هزار نفری در خیابان های مینسک هم زمان با تولد لوکاشنکو

تظاهرات ده ها هزار نفری در خیابان های مینسک هم زمان با تولد لوکاشنکو