مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 04:152020-08-31اقتصادي

خیابان هایی که به جای فضای سبز آبیاری می شوند!


درحالی که بحران بی آبی کشور به خصوص چهارمحال و بختیاری را تهدید می کند و استان ما به لحاظ کاهش بارندگی مقام نخست در خشکسالی را دارا است، اما شاهدیم که در حوزه های مختلف همچون آبیاری فضای سبز شهری اتلاف بی رویه آب همچنان ادامه دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری درحالی که بحران بی آبی کشور به خصوص چهارمحال و بختیاری را تهدید می کند و استان ما به لحاظ کاهش بارندگی مقام نخست در خشکسالی را دارا است، اما شاهدیم که در حوزه های مختلف همچون آبیاری فضای سبز شهری اتلاف بی رویه آب همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از ابتدای سال بارها شاهد هدر رفت آب به دلایل مختلف از جمله شکستگی لوله ها در سطح شهر بوده‎ ایم اما اکنون اتلاف آب در فضای سبز شهری هم به عنوان معضلی نگران کننده به آن اضافه شده است.

بسیار مشاهده می شود که پس از آبیاری فضای سبز، جریان آب قطع نشده و همین امر سبب می شود علاوه بر فضای سبز شهری خیابان و معابر هم آبیاری شود.

در همین خصوص سیدرضا هاشمی سرپرست سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود تحریم های موجود در کشور تامین قطعات آبیاری، اتصالات و کیفیت ملزومات آبیاری با مشکل مواجه شده است.

وی با بیان اینکه برای آبیاری فضای سبز شهری از آب غیرشرب استفاده می شود، ادامه داد: گاهی در برخی قسمت های ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان هایی که به جای فضای سبز آبیاری می شوند!

خیابان هایی که به جای فضای سبز آبیاری می شوند!