مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 04:252020-08-31پزشكي

نمرات درسی دانشجویان مصرف کننده مواد مخدر به شکل معناداری پایین است


رییس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت، گفت: در پژوهشی که در وزارت بهداشت انجام شده است، مشخص شد که تمام دانشجویان مصرف کننده مواد به شکل معناداری نمرات درسی پایین تری از دیگر دانشجویان دارند و از طرفی دچار مشکلات رفتاری بیشتری نیز هستند.

- رییس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت، گفت: در پژوهشی که در وزارت بهداشت انجام شده است، مشخص شد که تمام دانشجویان مصرف کننده مواد به شکل معناداری نمرات درسی پایین تری از دیگر دانشجویان دارند و از طرفی دچار مشکلات رفتاری بیشتری نیز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرهاد طارمیان رییس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت ضمن بیان این مطلب، در تعریف چرایی علاقه جوانان به اعتیاد، علی رغم آسیب های روحی و جسمی این رفتار، بیان داشت: اعتیاد یک فرآیند طولانی مدت است و برخی عوارض جدی آن به سرعت خود را نشان نمی دهد.

وی ادامه داد: فرد مصرف کننده مواد، از زمان شروع مصرف مواد تا اعتیاد و بروز عوارض جسمی، فردی و خانوادگی فاصله زیادی را می بیند و حتی تصور غلطی از اعتیاد دارد و خود را آسیب ناپذیر می پندارد.

در واقع هیچ مصرف کننده ای از همان ابتدا به سمت مصرف دائم و اعتیاد نمی رود، بلکه این فرایند از مصرف تجربه ای و آزمایشی شروع می شود، با مصرف تفننی در جمع دوستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمرات درسی دانشجویان مصرف کننده مواد مخدر به شکل معناداری پایین است

نمرات درسی دانشجویان مصرف کننده مواد مخدر به شکل معناداری پایین است