مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 04:452020-08-31ورزشي

پاراوزنه برداری به دنبال کسب جایگاه قهرمانی در توکیو


سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری با اشاره به آمادگی خوب وزنه برداران در شرایط کرونایی گفت: تمام وزنه برداران پارالمپیکی در شرایط آمادگی خوبی به سر می برند و هدفگذاری ما قهرمانی در پارالمپیک توکیو است.

- سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری با اشاره به آمادگی خوب وزنه برداران در شرایط کرونایی گفت: تمام وزنه برداران پارالمپیکی در شرایط آمادگی خوبی به سر می برند و هدفگذاری ما قهرمانی در پارالمپیک توکیو است.

علی اصغر رواسی در گفت وگو با ایسنا، درباره زمان شروع اردوهای تیم ملی وزنه برداری معلولان اظهار کرد: هنوز زمان برگزاری اردوها مشخص نیست و ما منتظر هستیم تا ستاد ملی کرونا وزارت ورزش مجوز برگزاری اردوها را صادر کند.

البته وزنه برداران در طی این مدت برنامه های تمرینی خود را چه از نظر بدنسازی و چه از لحاظ کار با وزنه به طور مرتب انجام داده اند و از برنامه تمرینی عقب نیستند.

ما نیز از طریق فضای مجازی در جریان تمرینات آنها هستیم.

وی با اشاره به آمادگی خوب وزنه برداران گفت: با توجه به اینکه بازی های پارالمپیک توکیو یکسال به تعویق افتاده است ما زمان کافی برای آماده سازی تیم داریم و در حال حاضر وزنه برداران از نظر آمادگی بدنی در شرایط مطلوبی قرار دارند و کمتر با افت رکورد مواجه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاراوزنه برداری به دنبال کسب جایگاه قهرمانی در توکیو

پاراوزنه برداری به دنبال کسب جایگاه قهرمانی در توکیو