مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 05:002020-08-31سياسي

ترویج وصیت نامه شهدای البرزی با موضوع نماز


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از انعقاد تفاهم نامه با ستاد اقامه نماز برای ترویج وصیت نامه شهدا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلیمان رستمیان صبح امروز در مراسم انعقاد تفاهم نامه برنامه های بومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با ستاد اقامه نماز استان، گفت: نماز کلید گشایش تمام مشکلات و نقطه اتصال بندگان با معبود است، امام حسین علیه السلام در روز عاشورا برای زنده نگه داشتن ارزش های اسلام همچون نماز و امر به معروف قیام کرد.

وی افزود: اهمیت این فریضه دینی تا جایی است که در ظهر عاشورا در میدان جنگ سید و سالار شهیدان نماز را به جماعت به پا می دارد، شهدا نیز با تاسی از فرهنگ عاشورا برای احیای ارزشهای اسلام خون خود را هدیه دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه خروجی نماز فردی به نام شهید است، گفت: 45 درصد وصیتنامه شهدا به نماز خواندن تاکید دارد.

رستمیان افزود: امروز ترویج فرهنگ نماز احیای فرهنگ عاشور است و تلاش در این جهت حرکت در مسیر امام حسین و شهدا خواهد بود، بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهادی فرهنگی و انقلابی خود را ملزم با احیای این معروف می داند و تمام تلاش خود را در در این عرصه به کار خواهد بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج وصیت نامه شهدای البرزی با موضوع نماز

ترویج وصیت نامه شهدای البرزی با موضوع نماز