مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 05:102020-08-31سياسي

5 میلیون دانش آموز در کشور از آموزش های مجازی عقب می مانند


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل 3 میلیون نفر دانش آموز در کشور تبلت و موبایل هوشمند ندارند و دو میلیون نفر به اینترنت دسترسی ندارند که این 5 میلیون نفر خودبه خود از آموزش مجازی عقب می مانند.

- ایسنا/کرمان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل 3 میلیون نفر دانش آموز در کشور تبلت و موبایل هوشمند ندارند و دو میلیون نفر به اینترنت دسترسی ندارند که این 5 میلیون نفر خودبه خود از آموزش مجازی عقب می مانند.

دکتر محمدمهدی زاهدی امروز 10 شهریورماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: در کمیسیون آموزش جلساتی در موضوع بازگشایی مدارس با توجه به شیوع کرونا داشتیم که نظر کمیسیون انتقادی بود و وزیر به موارد مطرح شده پاسخ داد.

وی افزود: حداقل 3 میلیون نفر دانش آموز در کشور تبلت و موبایل هوشمند ندارند و دو میلیون نفر به اینترنت دسترسی ندارند که این 5 میلیون نفر خودبه خود از آموزش مجازی عقب می مانند.

زاهدی با اشاره به یکی از دغدغه های والدین تصریح کرد: همیشه بچه ها را از موبایل منع می کردیم و اکنون نگرانی داریم هم در موضوع استفاده بچه ها از تلفن هوشمند و مسئله دیگر محتوای آموزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میلیون دانش آموز در کشور از آموزش های مجازی عقب می مانند

5 میلیون دانش آموز در کشور از آموزش های مجازی عقب می مانند