مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 05:352020-08-31فرهنگي

برگزاری جشنواره آیات در خراسان شمالی در انتظار اتمام کرونا


رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: برای برگزاری جشنواره آیات در استان، در انتظار بهبود شرایط کرونا هستیم.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: برای برگزاری جشنواره آیات در استان، در انتظار بهبود شرایط کرونا هستیم.

علی اصغر نودهی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه با شرایط موجود در رابطه با شیوع کرونا امکان برگزاری جشنواره آیات وجود ندارد، اظهار کرد: تاکنون 76 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال و 23 اثر در مرحله مقدماتی انتخاب شده اند اما برای برگزاری این جشنواره باید شرایط بهتری وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه 180 میلیون از اعتبار این جشنواره، از اعتبارات ملی است، افزود: 180 میلیون از اعتبارات این جشنواره به صورت ملی و 180 میلون نیز از اعتبارات استانی است.

نودهی با تأکید براینکه در سال جاری نیز 12 طرح به معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد ارائه شده است، بیان کرد: در حال حاضر سه طرح مورد تأیید قرار گرفته و برای انجام این طرح ها باید در شورای فرهنگ عمومی استان نیز تأیید شود.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: طرح های مورد تأیید معاونت قرآن و عترت دارای حمایت های مالی هستند و از اعتبارات استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره آیات در خراسان شمالی در انتظار اتمام کرونا

برگزاری جشنواره آیات در خراسان شمالی در انتظار اتمام کرونا