مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 05:402020-08-31فرهنگي

«هیچ کس جرئتش را ندارد» شاه آبادی به چاپ چهارم رسید


رمان «هیچ کس جرئتش را ندارد» نوشته حمیدرضا شاه آبادی برای چهارمین مرتبه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رمان هیچ کس جرئتش را ندارد نوشته حمیدرضا شاه آبادی برای چهارمین مرتبه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

این رمان پرمخاطب که نخستین بار در سال 1392 منتشر شد، داستان نوجوانانی است که برای کمک به دوستی که پدربزرگش بیمار است به دنبال او می روند و اتفاق های ترسناک رقم می خورد و در پایان، داستان به آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملت ایران گره می خورد.

بر این اساس، این اثر که مناسب نوجوانان 15 سال به بالاست، داستانی پرماجرا دارد و فضای آن، تفاوت های زیادی با سایر رمان های نوجوانان دارد.

داستانی غیرقابل پیش بینی که به جنگ ختم می شود.

ویژگی اصلی موضوع این رمان، پرداختی جدید از زاویه ای تازه به مضمون جنگ است که با ظرافت تمام در توصیف ها و صحنه پردازی ها، داستان را به سمت جنگ سوق می دهد و خواننده را در عین غافل گیری با خود همراه می کند.

  شخصیت های درگیر در داستان رمان هیچ کس جرئتش را ندارد در رده های سنی نوجوانان هستند که این نکته عامل مهمی برای جذب مخاطب این سن است.

این کتاب تاکنون برگزیده بخش داستان تالیف نوجوانِ هفدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری و شای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هیچ کس جرئتش را ندارد» شاه آبادی به چاپ چهارم رسید

«هیچ کس جرئتش را ندارد» شاه آبادی به چاپ چهارم رسید