مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 05:502020-08-31بين الملل

نذری همسر اردوغان سوژه شد+ عکس


اسپوتنیک - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، تصویری از امینه همسر رجب طیب اردوغان رییس جمهور کنونی ترکیه در حال تهیه آش عاشوره در فضای مجازی منتشر شده است که با واکنش های متفاوت کاربران همراه شده است.

با توجه به اینکه در ترکیه رسم است در روز عاشورا یا دهم محرم نذری ای به نام آش عاشوره تهیه کنند و در میان همسایه ها پخش کنند همسر رجب طیب اردوغان رییس جمهور کنونی ترکیه نیز پیرو این آیین و رسوم به تهیه این نذری پرداخت و تصویری از آن را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که بیشتر از آن که نذری مورد توجه قرار گیرد آشپزخانه وی موضوع بحث و انتقادات کاربران قرار گرفت و به لوکس و گران بودن وسایل و حتی شیر آشپزخانه اشاره کردند.

کاربران قیمت شیر آشپزخانه آنها را در حدود 10 هزار لیر معادل 30 میلیون تومان عنوان می کنند و معتقدند کسی که در چنین خانه ای زندگی می کند از درد مردم و رسیدگی به امور آنان غافل است.

بسیاری نیز عنوان کردند که یک سیاست مدار نمی تواند و نباید همچون مردم عادی زندگی کند و در واقع افرادی که وارد دنیای سیاست می شوند برای رسیدن به ثروت و قدرت است نه ساختن دنیایی بهتر برای مردمان سرزمینشان.

برخی از کاربران نیز ضمن اشاره به سبک زندگی اردغان و خانواده اش از اینکه آنها هر ساله در تهیه آش عاشوره به عنوان نذری پیش قدم می شوند ابراز خرسندی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذری همسر اردوغان سوژه شد+ عکس

نذری همسر اردوغان سوژه شد+ عکس