مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 05:552020-08-31سياسي

پدر شهیدان «علی محمد و یوسف امیری» دار فانی را وداع گفت


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از فوت پدر شهیدان «علی محمد و یوسف امیری» خبر داد.

- فریبرز نجفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: حاج ملک امیری فارسانی پدر بزرگوار شهیدان علی محمد و یوسف امیری ، در سن 89 سـالگی به علت بیماری و کهولت سن در بیمارستان فارسان دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مراسم تشییع این پدر بزرگوار امروز صبح برگزار و در قطعه ایثارگران در جوار گلزار شهدای فارسان به خاک سپرده شد.

نجفی توضیح داد: شهید یوسف امیری فارسانی در تاریخ 7 اسفند 1338 در شهر فارسان متولد شد، تا پایان دوره متوسطه درس خواند، دیپلم گرفت و کارمند شهرداری شد، از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در 31 تیرماه 1365 با سمت تک تیرانداز در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به کمر و سر شهید شد و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

وی افزود: برادرش علی محمد امیری فارسانی 12 آذر 1346 در شهر فارسان متولد شد، دانش آموز دوم راهنمایی بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در 26 تیرماه 1361 در شرق بصره عراق به شهادت رسید، پیکر او مدت ها در منطقه برجا ماند و در 28 مرداد 1379 پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر شهیدان «علی محمد و یوسف امیری» دار فانی را وداع گفت

پدر شهیدان «علی محمد و یوسف امیری» دار فانی را وداع گفت