مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 06:002020-08-31پزشكي

ماسک و دستکش آلوده را چه کنیم؟


مردم ماسک و دستکش خود را در زباله های خشک که بازیافت می شوند نیاندازند زیرا با این کار، جان پاکبانان و افرادی که در امر بازیافت فعال هستند به خطر می افتد.

- ، ویروس شاخدار کرونا چند ماهی است همه را به مبارزه با خود واداشته، و از کادر درمان گرفته تا مردم و مسوولان گسیل شده اند تا با تبر مقابله، ریشه این بیماری را از جان و تن همگان برهانند.

در این میان پاکبانان و جمع کنندگان زباله های بیمارستانی و شهری از جمله اقشاری هستند که در شرایط حاد کنونی لحظه ای از تلاش برای پاکیزه نگهداشتن شهر و مردم از یوغ ویروس کرونا دست برنداشته اند.

قسمت دردناک داستان زمانی است که در کوی و برزن شاهد انداختن دستکش و ماسک از سوی شهروندان در کف خیابان هستیم که نه تنها کمر پاکبانان را برای جمع آوری خم می کند بلکه منتقل کننده کرونا به همه اقشار بخصوص به این قشر زحمتکش و خانواده آنها است؛ افراد بی ادعایی که به طور مستقیم با آلوده ترین اقلام و پسماندهای خطرناک سر وکار دارند پس نباید از وضعیت ایمنی آنان غافل شد.

نحوه بهینه رها کردن ماسک و دستکش در سطل زباله تا آنجا که جان پاکبانان و کارگران شهرداری و خانواده های آنان را به خطر نیاندازد، موضوعی است که دکتر حمید عمادی متخصص بیماری های عفونی درباره آن توضیح داد: وقتی بیماری مبتلا به کرونا در بیمارستان روی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک و دستکش آلوده را چه کنیم؟

ماسک و دستکش آلوده را چه کنیم؟