مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 06:052020-08-31سياسي

جباری: پارسیان پاره تن هرمزگان است/ یک وجب از آن جداشدنی نیست


پارسیان ⁩ پاره تن ⁧ هرمزگان ⁩ است و حتی یک وجب از آن جداشدنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری در واکنش به اظهارات نماینده لامرد که دو روز پیش در خصوص الحاق بخش هایی از غرب هرمزگان به این شهرستان سخن گفته بود، عنوان داشت: طرح یک مصوبه رو به زوال و غیرکارشناسی که در دولت گذشته به صورت شتاب زده ای به تصویب رسیده است هرگز جنبه اجرایی نخواهد یافت.

نماینده غرب هرمزگان با انتقاد از طرح اینگونه مباحث چالش برانگیز و بی ثمر در فضای رسانه ای که صرفأ جنبه تبلیغاتی و انتخاباتی دارد، خاطرنشان کرد: ما به حرمت روز عاشورا و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) از ورود به این مجادلات رسانه ای پرهیز کردیم تا خاطر مردمِ عزادار معطوف به مراسمات عاشورا و تاسوعا باشد.

دبیر کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر این مسئله که پارسیان ⁩ پاره تن ⁧ هرمزگان ⁩ است و حتی یک وجب از آن جداشدنی نیست، افزود: متأسفانه در یک برهه ای یک مصوبه عجولانه و غیرکارشناسی بدون جامعیت کافی به تصویب رسید و سپس مسؤولین کشوری که متوجه مسئله شدند، خود به خود مصوبه مذکور از دستور کار خارج شد و اطمینان می دهیم که هرگز جنبه اجرایی نخواهد یافت.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در مجلس از همگان خواست که از پرداختن به مسائل چالش برانگیز و حاشیه زا و فضاسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جباری: پارسیان پاره تن هرمزگان است/ یک وجب از آن جداشدنی نیست

جباری: پارسیان پاره تن هرمزگان است/ یک وجب از آن جداشدنی نیست