مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 06:352020-08-31اجتماعي

ابن بابویه را برای مسیر ماشین رو صاف کردند؟


می گوید «خَیِّری پیدا شده و قرار است هزینه ایجاد فضای سبز در این بخش (ضلع شمالی) از قبرستان را بپردازد».

از فعالیت بیل مکانیکی در قبرستان که می پرسیم، - تصاویر این گزارش جمعه هفتم شهریور 1399 توسط خبرنگار ایسنا ثبت شده است می گوید خَیِّری پیدا شده و قرار است هزینه ایجاد فضای سبز در این بخش (ضلع شمالی) از قبرستان را بپردازد .

از فعالیت بیل مکانیکی در قبرستان که می پرسیم، می گوید شاید هم راه ماشین رو شود، این جا قبری نبود همه اش آوارِ زباله بود که 20 تا 30 ماشین آن ها را منتقل کردند ؛ اما فیلم منتشرشده از قبرستان ابن بابویه در هفته گذشته چیز دیگری می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیش از گذشت یک ماه از انتشار نخستین خبرها از صاف کردن زمینِ قبرستان ابن بابویه با نام طرحِ ساماندهی قبرهای دومین قبرستان تاریخی پایتخت و از بین بردن بخشی از نشانه های آن چه در این محوطه به عنوان یک قبرستان تاریخی شناخته می شد، فیلمی از این محوطه تاریخی در فضای مجازی منتشر شد که فعالیت بیل مکانیکی کوچکی را نشان می داد که در حال کندن زمین است؛ نقطه ای که سنگ قبرها هم در آن به وضوح مشخص اند و اصلا جای زخمِ تیغ لودر بر تن سنگ ها را به وضوح نشان می دهد! حالا همه چیز با هم می خوانَد، از یک سو سنگ قبرهایی که در طرح ساماندهی شکسته شده و پیمانکار جای آن ها سنگ های یک دست کوچکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابن بابویه را برای مسیر ماشین رو صاف کردند؟

ابن بابویه را برای مسیر ماشین رو صاف کردند؟