مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 06:452020-08-31اقتصادي

اجرای 42 کیلومتر عملیات لوله گذاری در سنندج


مدیر امور آبفا سنندج از اجرای مجموع 42 کیلومتر عملیات لوله گذاری به منظور اصلاح، توسعه و خطوط انتقال در سال گذشته خبر داد.

- مازیار سهراب نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، یکی از مهمترین اولویت های کاری آبفا سنندج را توسعه و اصلاح شبکه آب و فاضلاب عنوان و اظهار کرد: این مهم سالیانه با هدف تامین آب شرب برای شهروندان، جلوگیری از هدر رفت آب و کدورت آب و همچنین ساماندهی فاضلاب در محله­های شهر انجام می­ شود.

وی افزود: در سال گذشته به منظور اصلاح، توسعه و خط انتقال، بیش از 17 کیلومتر در شبکه آب و حدود 25 کیلومتر هم در شبکه فاضلاب لوله گذاری انجام شده است.

وی تصریح کرد: در سه ماهه اول سال جاری نیز 2 هزار و 584 متر لوله گذاری در شبکه آب و چهار هزار و 916 متر لوله گذاری هم در شبکه فاضلاب انجام شده است.

مدیر امور آبفا سنندج در ادامه به ضرورت رعایت الگوی مصرف آب شرب بویژه در فصول گرم سال اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری و سلامت شهروندان بسیار ضروری است، اما با این وجود شهروندان سنندجی می توانند با مدیریت مصرف آب نقش قابل توجهی در جلوگیری از کمبود و قطعی آب در این مدت داشته باشند.

انتهای پیام/2330/72


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 42 کیلومتر عملیات لوله گذاری در سنندج

اجرای 42 کیلومتر عملیات لوله گذاری در سنندج