مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 07:052020-08-31دانش

آموزش آنلاین وردپرس و ساخت فروشگاه اینترنتی


انجمن علمی دانشجویی علوم کامپیوتر دانشگاه علم و فناوری مازندران کارگاه آنلاین آموزش وردپرس و افزونه ووکامرس (ساخت فروشگاه) را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی علوم کامپیوتر دانشگاه علم و فناوری مازندران کارگاه آنلاین آموزش وردپرس و افزونه ووکامرس (ساخت فروشگاه) را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، شرکت کنندگان در این دوره به صورت پروژه محور بر روی سرور و دامنه واقعی، سه پروژه بلاگ، فروشگاه و سایت شرکت را طراحی و اجرا می کنند.

همچنین آشنایی با ووکامرس و افزونه های مفید وردپرس انجام می گیرد.

طراحی سایت وقت گیر و هزینه بر است و برنامه نویس نه تنها باید سایت را طراحی کند بلکه سیستم مدیریت محتوا را هم باید در نظر بگیرد تا بتوانید سایت خود را مدیریت کنید و هزینه های این کار نیز باید در نظر گرفته شود.

وردپرس نه تنها مدیریت محتوای آماده ای را در اختیارتان قرار می دهد، بلکه نیاز به هیچ کدنویسی ندارد، رایگان است و شما با یادگیری آن می توانید به راحتی حتی در یک هفته سایت خود را بروی هاست واقعی با دامنه دلخواهتان نصب کنید.

همچنین افزونه ووکامرس یکی از بهترین افزونه های وردپرسی است که در حال حاضر به صورت رایگان در دست کاربران وردپرس قرار می گیرد و تبعیت کامل از پلتفرم وردپرسی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش آنلاین وردپرس و ساخت فروشگاه اینترنتی

آموزش آنلاین وردپرس و ساخت فروشگاه اینترنتی