مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 07:052020-08-31حوادث

فعالیت هیئت های مذهبی بدون حادثه آتش سوزی در تاسوعا و عاشورا


مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورا فعالیت هیئات مذهبی بدون حادثه انجام شد و شهروندان در آرامش کامل به عزاداری پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا امسال ضمن بازدید از اماکن روباز عزاداری امام حسین(ع) موارد ایمنی را به متولیان آن ها آموزش دادند، گفت: خوشبختانه در این دو روز فعالیت هیئات مذهبی بدون حادثه انجام شد و شهروندان در آرامش کامل به عزاداری پرداختند.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد بیان کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورا 250 نیروی عملیاتی این سازمان با 20 دستگاه خودرو سنگین، نیمه سنگین، سبک و موتور سیکلت برای احتیاط و جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در مکان های پرتردد و خطرپذیر شهر مشهد به ویژه محل های استقرار و عزاداری هیئات مذهبی در اطراف حرم رضوی و مراسمات شام غریبان امام حسین (ع) استقرار یافتند.

وی با اشاره به اینکه از ساعت 8 صبح هشتم شهریورماه تا ساعت 8 صبح امروز دهم شهریورماه حدود سه هزار و 919 تماس با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی برقرار شده است، اظهار کرد: در مجموع 140 عملیات اطفای حریق و امداد و نجات انجام شده که عمده ماموریت های حوزه امداد و نجات مربوط به خارج کردن افراد محبوس شده در آسانسور بود و در حوزه حریق هم ماموریت ها، عمدتا جزیی و مربوط به مهار آتش سوزی های خاروخاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت هیئت های مذهبی بدون حادثه آتش سوزی در تاسوعا و عاشورا

فعالیت هیئت های مذهبی بدون حادثه آتش سوزی در تاسوعا و عاشورا