مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 07:052020-08-31سياسي

اعلام حمایت از اصلاح قانون نهاد کتابخانه ها


نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس گفت: با توجه به کمبود بودجه در نهاد کتابخانه های عمومی کشور از اصلاح قانون نهاد کتابخانه ها حمایت می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهریار حیدری صبح امروز در بازدید از کتابخانه عمومی امیر کبیر کرمانشاه در خصوص حمایت از افزایش بودجه نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رسیدگی به مسائل پیش روی کتابخانه های عمومی قول مساعد داد و اظهار کرد: با توجه به کمبود بودجه در نهاد کتابخانه های عمومی کشور و اهمیت موضوع توسعه کتاب و کتابخوانی در صحن مجلس از اصلاح قانون نهاد کتابخانه ها حمایت و تمام قد از کتابخانه های عمومی دفاع می کنیم و در این خصوص با مجمع نمایندگان استان رایزنی لازم را انجام می دهیم.

نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ کتابخوانی در کشور ضعیف است و باید در این راه تلاشی مضاعف صورت بگیرد افزود: اگر مشکل فرهنگی نداشته باشیم تمام مشکلات حل خواهد شد و این جز با کتابخوانی و آگاهی بخشی میسر نخواهد شد.

وی تاکید کرد: در همین راستا ساختمان کتابخانه های عمومی شهرستان سرپل ذهاب و قصرشیرین که به علت زلزله سال 96 آسیب دیده بود و در دست مقاوم سازی هستند به اتمام می رسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت از اصلاح قانون نهاد کتابخانه ها

اعلام حمایت از اصلاح قانون نهاد کتابخانه ها