مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 07:502020-08-31بين الملل

انتشار بیانیه گزارشگر کمیته رسمی پیگیری پرونده ربودن امام موسی صدر


قاضی حسن شامی، گزارشگر کمیته رسمی پیگیری پرونده ربودن امام موسی صدر  به مناسبت سالروز ربودن امام موسی صدر و دو همراهش، در بیانیه ای رسمی به برخی سوالات و شبهه ها درباره پرونده این ربایش پاسخ داده است.

- قاضی حسن شامی، گزارشگر کمیته رسمی پیگیری پرونده ربودن امام موسی صدر  به مناسبت سالروز ربودن امام موسی صدر و دو همراهش، در بیانیه ای رسمی به برخی سوالات و شبهه ها درباره پرونده این ربایش پاسخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، بیانیه گزارشگر کمیته رسمی پیگیری پرونده ربودن امام صدر امروز ساعت 16:30 از صفحه موسسه امام موسی صدر در اینستاگرامwww.

instagram.

com/imammoussasadr به شکل زنده قرائت می شود.

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیز در سالروز ناپدید شدن امام موسی صدر که امسال مصادف با روز عاشورای حضرت سید الشهدا (ع) و حماسه حسینی شده بود ، در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص این شخصیت تاثیرگذار اظهار داشت: ناپدید شدن امام موسی صدر یکی از مسائل مهمی است که جمهوری اسلامی ایران همواره در طول سالهای گذشته آن را دنبال کرده و همچنان تا رسیدن به نتیجه و روشن شدن واقعیت در دستور کار نگاه خواهد داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به ابعاد شخصیتی امام موسی صدر افزود: امام موسی صدر یکی از جریان سازترین و تاثیرگذارترین شخصیت هایی است که تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار بیانیه گزارشگر کمیته رسمی پیگیری پرونده ربودن امام موسی صدر

انتشار بیانیه گزارشگر کمیته رسمی پیگیری پرونده ربودن امام موسی صدر