مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 08:352020-08-31سياسي

انتقال آب به شیراز باید در اولویت مسئولین باشد


موضوع انتقال آب به شیراز باید در اولویت تمامی مسئولین استان فارس قرارداشته باشد زیرا این پروژه مصوبه سفر اول دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم عزیزی در نشست مشترک بررسی انتقال آب سد تنگ سرخ و بشار به شیراز که با حضور استاندار فارس و سایر مسؤولان مرتبط برگزار شد، اظهار داشت: در مورد پروژه انتقال آب از سد تنگ سرخ، ابتدا باید چند موضوع را جدا از هم تحلیل کرده و به عنوان واقعیت بپذیریم تا پس از آن بتوانیم به یک تصمیم منطقی و هوشمندانه برسیم.

او نخستین نکته مهم را ضرورت انتقال آب به شیراز عنوان کرد و گفت: تا این واقعیت را نپذیریم که باید برای تأمین آب شیراز با سرعت و جدیت کار کنیم، همین وضعیت حاکم خواهد بود و تغییری به وجود نمی آید.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به یک برآورد کارشناسی که نیاز به 300 میلیون لیتر مکعب آب در افق 1425 در شهرستان شیراز را پیش بینی کرده است، بیان کرد: اگر این بحث کارشناسی را به عنوان یک واقعیت بپذیریم، برای حل مشکل کم آبی شیراز، هیچ راهی جز انتقال آب های تخصیصی از خارج از استان برای ما باقی نمی ماند.

رییس مجمع نمایندگان استان فارس توضیح داد: ما امروز اگر خط دوم انتقال آب را از 60 میلیون به 90 میلیون مترمکعب برسانیم و با احتساب 30 میلیون لیتر مکعبی که از قبل داشتیم، سرجمع می شود 120 میلیون لیتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب به شیراز باید در اولویت مسئولین باشد

انتقال آب به شیراز باید در اولویت مسئولین باشد