مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 09:052020-08-31اجتماعي

تغذیه گرایی تالاب زریوار علت اصلی مرگ ماهیان


در چند روز گذشته مرگ ناگهانی تعدادی ماهی درتالاب بین المللی زریوار نگرانی هایی برای دوستداران محیط زیست در فضای مجازی به وجود آورده بود که جواب کارشناسی این اداره کل؛ - ایسنا/کردستان در چند روز گذشته مرگ ناگهانی تعدادی ماهی درتالاب بین المللی زریوار نگرانی هایی برای دوستداران محیط زیست در فضای مجازی به وجود آورده بود که جواب کارشناسی این اداره کل؛ تغذیه گرایی تالاب را علت اصلی مرگ ماهیان و این تلفات معرفی کرد.

رییس اداره شهرستان مریوان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد تلف شدن ماهیان تالاب زریوار بودیم که در چند سال گذشته هم در این موقع از سال تکرارشده است، لذا بررسی این موضوع در دستور حفاظت محیط زیست قرار گرفت.

ابراهیم همت بلند ادامه داد: در تحقیقات و بررسی های به عمل آمده مشخص شد که افزایش فعالیت های پلانکتون ها، فیتوپلانکتون ها، زئوپلانکتون ها و جلبکی موجود در تالاب زریوار و افزایش دما باعث کاهش اکسیژن محلول در آب شده و موجب خفگی ماهیان تالاب می شود.

وی عنوان کرد: تغذیه گرایی آب زریوار از تهدیدهای این تالاب واحتمالا علت مرگ ماهیان باشد که این مورد هم به دلیل ورود فاضلاب انسانی ناشی از عدم ایفای وظایف توسط آبفای استان و کود حیوانی مورد استفاده کشاورزان به تالاب و از همه مهم تر نحوه صید ماهی به روش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغذیه گرایی تالاب زریوار علت اصلی مرگ ماهیان

تغذیه گرایی تالاب زریوار علت اصلی مرگ ماهیان