مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 09:152020-08-31سياسي

مجلس شورای اسلامی مسئولین نظارتی را فعال کند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه متاسفانه نبود نظارت از مشکلات اساسی کشور است، گفت: مجلس شورای اسلامی مسئولین نظارتی را فعال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر فرمایشاتشان فرموده اند احساس کردیم که درست درک کردیم و این مجلس مایه امید است.

وی با بیان اینکه تراکم کارها بسیار است و شما نمایندگان در سطح کشور مسئولیت سنگینی بر عهده دارید، گفت: در مجلس اگرچه کارها کارشناسی می شود و اولویت شناسی نیازهای کشور در شرایط مختلف صورت می گیرد اما باید در کنار آنها به مسئله نظارت توجه ویژه ای داشت.

وی بیان کرد: حذف قوانین موازی و تصویب قانون های ضروری با اولویت های کارشناسی شده اولویت است اما نظارت های نیز نباید مغفول واقع شود.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه متاسفانه نبود نظارت از مشکلات اساسی کشور است، بیان داشت: در این مقطع که شرایط در حال تغییر است مجلس می تواند به اقدامات باقی مسئولین نظارتی، نظارت کند و آنها را فعال نماید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: یک اشتباه عمومی که وجود دارد این است که به دلایل مختلف کارهای اجرایی را از نمایندگان می خواهند به گونه ای که مسئول اصلی را فراموش می کنند.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر اجرا باید توسط نماینده صورت گیرد و کار اجرایی را نباید از نماینده بخواهند، گفت: متأسفانه نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس شورای اسلامی مسئولین نظارتی را فعال کند

مجلس شورای اسلامی مسئولین نظارتی را فعال کند