مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 09:452020-08-31اقتصادي

اکسیرور؛ شرکت ارائه دهنده کفپوش اپوکسی در سال 99


شرکت فنی و مهندسی اکسیرور با بهره گیری از مواد اولیه و اجرای تخصصی در زمینه کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی یورتان و عایق رطوبتی توانسته حس اعتماد را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، کفپوش پلی یورتان و عایق رطوبتی، توانسته است حس اعتماد را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

مشارکت در برخی از پروژه های بزرگ در مقیاس کشوری، گواهی بر این مدعاست.

شرکت اکسیرور به کوشش جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه های تهران و امیرکبیر در زمینه تولید و اجرای تخصصی انواع کفپوش های اپوکسی (پارکینگی، صنعتی، آزمایشگاهی، آنتی استاتیک، ساختمانی و سه بعدی)، انواع کفپوش پلی یورتان و پلی اوره، انواع عایق رطوبتی و آب بند، شروع به فعالیت نمود.

رنگ کفپوشی مورد استفاده در پروژه های مختلف این شرکت با بهترین مواد اولیه و رعایت کلیه اصول استاندارد و توجه به نکات علمی و فنی در تمامی مراحل، تولید می شود.

کیفیت بالای رنگ تولیدی، بهره گیری از اجراکارهای مجرب و آموزش دیده توسط کارشناسان فنی اکسیرور، تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش توسط تیم پشتیبانی متعهد و پیگیر، از ویژگی های متمایز کننده شرکت اکسیرور می باشد.

انتخاب شرکت فنی و مهندسی اکسیرور به عنوان مجری پروژه های بزرگ کشوری در حوزه کفپوش اپوکسی پارکینگی ، صنعتی، بیمارستانی و ساختمانی، نشان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکسیرور؛ شرکت ارائه دهنده کفپوش اپوکسی در سال 99

اکسیرور؛ شرکت ارائه دهنده کفپوش اپوکسی در سال 99