مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 10:052020-08-31اجتماعي

آغاز ثبت نام دوره های کاردانی علمی کاربردی از امروز


ثبت نام متقاضیان پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی  سال 99 از امروز دوشنبه 10 شهریور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود.

- ثبت نام متقاضیان پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی  سال 99 از امروز دوشنبه 10 شهریور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس، ثبت نام پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال 99 از امروز دوشنبه 10 شهریور به صورت اینترنتی آغاز می شود و این مهلت تا روز دوشنبه 17 شهریورماه ادامه دارد و همه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند می توانند در پذیرش مذکور ثبت نام و شرکت کنند.

همچنین گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط صورت می گیرد و برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام دوره های کاردانی علمی کاربردی از امروز

آغاز ثبت نام دوره های کاردانی علمی کاربردی از امروز