مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 10:502020-08-31پزشكي

تولید دستگاه تسهیل کننده گردش خون توسط محققان ایرانی


شرکتی دانش بنیان در مرکز رشد زیست فناوری دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) 10 دستگاه کامپرشن تراپی یا تسهیل کننده گردش خون به وسیله ایجاد فشار مثبت تولید کرد.

- جی پلاس ، علی آقاکثیری مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درمورد جزییات فنی دستگاه تسهیل کننده گردش خون(IPC system) گفت: این دستگاه وسیله ای است که با تغییر فشار متناوب منجر به انبساط و انقباض متناوب عضلات و رگ های خونی و در نتیجه بهبود گردش خون و لنف می شود، این دستگاه شامل یک پوشش کامل پا یا بازو یا هر منطقه لنفاوی دیگری از بدن است.

وی، موارد استفاده دستگاه کامپرشن تراپی (IPC system) را تشریح کرد و افزود: این دستگاه در شرایط مراقبت های شدید، در مرحله اول برای درمان تورم در رگ ها یا اختلالات لنفاوی، از قبیل گرفتگی رگ ها و لنف ادم (ورم دست و پا) خود به خودی استفاده می شود.

مسوول این شرکت دانش بنیان یادآور شد: بیشترین موارد قابل استفاده از این دستگاه شامل جلوگیری از ترومبوز وریدهای عمقی(DTV) و آمبولی ریه (PE)، زخم پای دیابتی و زخم های شریانی، کاهش ادم در اندام های تحتانی، نارسایی وریدی مزمن، افزایش جریان خون، کاهش درد و تورم بعد از عمل جراحی، درمان واریس و رفع درد و خستگی عضلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دستگاه تسهیل کننده گردش خون توسط محققان ایرانی

تولید دستگاه تسهیل کننده گردش خون توسط محققان ایرانی