مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 10:552020-08-31اقتصادي

تصمیمات ستاد تنظیم بازار برای ترخیص برنج های مانده در گمرک


دبیر ستاد تنظیم بازار از آخرین تصمیمات این ستاد برای ترخیص برنج های مانده در گمرک و همچنین عرضه آن با قیمت ارز نیمایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدرضا کلامی امروز در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز مقرر شد تا توزیع اقلام مهم طرح نذورات شامل کالاهای اساسی مانند مرغ، شکر، برنج، روغن خام و گوشت قرمز از محل ذخایر و بر اساس سهمیه های تعیین شده تا 28 صفر ادامه یابد.

دبیر ستاد تنظیم بازار با اشاره به اقلام مهم طرح نذورات بیان داشت: بر این اساس عرضه 30 هزار تن برنج، 30 هزار تن شکر، 30 هزار تن روغن، 10 هزار تن گوشت مرغ و 2 هزار تن گوشت قرمز ادامه خواهد یافت.

* برنج با ارز آزاد وارد می شود سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت با اشاره به اینکه ارز واردات برنج به نرخ آزاد تغییر یافته است، گفت: با توجه به اینکه با این ارز، مقادیر واردات برنج تأثیر منفی بر قیمت برنج تولید داخل ندارد و تهدیدی برای تولید داخلی این محصول نیست، بنابر این تصمیم گرفته شد تا روند تأمین برنج برای جلوگیری از کمبود ادامه یابد.

* تصمیمات ستاد تنظیم بازار برای ترخیص برنج های مانده در گمرک وی با تأکید بر اینکه ممنوعیت واردات برنج همچنان برقرار است اظهار داشت: در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار مقرر شد تا آن بخش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات ستاد تنظیم بازار برای ترخیص برنج های مانده در گمرک

تصمیمات ستاد تنظیم بازار برای ترخیص برنج های مانده در گمرک