مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 11:252020-08-31اقتصادي

تنوع بخشی به محصولات پتروشیمی تا افق 1404


معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به برنامه ریزی توسعه کلان صنعت پتروشیمی براساس همه خوراک های در دسترس اشاره کرد و گفت: در افق 1404 صنعتی با سبد محصولات متنوع داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، بهزاد محمدی در جلسه تکریم علی محمد بساق زاده، مدیر پیشین و معارفه امیر وکیل زاده، مدیر جدید طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پیاده سازی برنامه های راهبردی توسعه و هماهنگی های لازم را از جمله مسئولیت مدیریت طرح ها دانست و اظهار کرد: برنامه ریزی کلانی که هم اکنون این شرکت برای توسعه صنعت پتروشیمی انجام می دهد فراتر از جهش های دوم و سوم صنعت پتروشیمی است و توقع ما از این مدیریت پیگیری و کمک به تحقق این طرح هاست.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره به اینکه بهره برداری از 17 طرح پتروشیمی در سال 99 برنامه ریزی شده است، افزود: برنامه ریزی میان مدت، شجاعت شرکت ملی صنایع پتروشیمی را نشان می دهد و اهتمام دارد که این برنامه ها انجام شود.

همه دنباله رو این جریان هستند و نقش تأثیرگذار این شرکت در توسعه صنعت پتروشیمی کشور پررنگ تر می شود.

محمدی به سه گام بلند شرکت ملی صنایع پتروشیمی در برنامه ریزی، توسعه طرح ها و بهره برداری و تولید اشاره کرد و ادامه داد: گام بزرگی در این شرکت در حال برداشته شدن است و با توجه به خوراک در دسترس به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع بخشی به محصولات پتروشیمی تا افق 1404

تنوع بخشی به محصولات پتروشیمی تا افق 1404