مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 12:052020-08-31سياسي

ارتقاء امنیت پایدار مرزهای هوایی با نقش راهبردی پدافند هوایی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: ارتقاء امنیت پایدار مرزهای هوایی با نقش راهبردی پدافند هوایی در اجرای ماموریت نیروهای مسلح محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز به نقل از  روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی شمالغرب و فرمانده پایگاه دوم شکاری تبریز با گرامیداشت دهم شهریور روز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اظهار داشت: پدافند هوایی در ایجاد آسمان امن و حفظ و تقویت بازدارندگی و توانمندی دفاعی کشور نقش حساس و حیاتی داشته و دارد و تنها در عملیات والفجر بیش از 70 فروند هواپیمای عراقی را معدوم کردند.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: پدافند هوایی در زمان 8 سال دفاع مقدس 24 هزار 863 مورد حمله هوایی به مناطق جنگی و عملیاتی را نیز خنثی و 600 فروند هواپیمای عراقی را منهدم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه پدافند چشم بیدار نیروهای مسلح است، گفت: پدافند هوایی نقش راهبردی و تاثیر بسیار بالا در اجرای موفق ماموریت های نیروهای مسلح داشته و با هوشمندی و هوشیاری در برابر هرگونه تجاوز و تحرکات هوایی دشمنان با بکارگیری سامانه های پیشرفته و تجهیزات و تاکتیک های نوین توانسته در مدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء امنیت پایدار مرزهای هوایی با نقش راهبردی پدافند هوایی

ارتقاء امنیت پایدار مرزهای هوایی با نقش راهبردی پدافند هوایی