مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 13:052020-08-31سياسي

پیمانکار بیمارستان ولیعصر اراک باید تعیین تکلیف شود/پیمانکار موجود اینکاره نیست


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه پیمانکار پروژه بیمارستان ولی عصر، اینکاره نیست و توان اجرای این کار را ندارد در نتیجه باید موضوع تعیین تکلیف شده و چاره ای برای وی اندیشیده شود.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه پیمانکار پروژه بیمارستان ولی عصر، اینکاره نیست و توان اجرای این کار را ندارد در نتیجه باید موضوع تعیین تکلیف شده و چاره ای برای وی اندیشیده شود.

علی اکبر کریمی روز دوشنبه دهم شهریور، در جلسه هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی اراک، اظهار کرد: رسیدگی به بحران پیش رو و مقابله با بیماری کرونا در شرایط خاص موجود، تمام تلاش های کادر درمان و بخش های مرتبط را به این مهم معطوف کرده و این بیماری علاوه بر خسارت های اقتصادی، در حوزه بهداشت و سلامت نیز خسارت های بسیاری به کشور تحمیل کرد که در این راستا یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی به فرمان مقام معظم رهبری برای جبران این خسارت ها اختصاص یافت.

وی افزود: متاسفانه سهم استان مرکزی با توجه به جمعیت استان و میزان درگیری آن با این بیماری از بودجه مقابله با کرونا، بسیار اندک است که پیگیری های لازم به منظور افزایش این سهم صورت گرفته و در حال انجام است تا سهم شایسته استان از بودجه مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکار بیمارستان ولیعصر اراک باید تعیین تکلیف شود/پیمانکار موجود اینکاره نیست

پیمانکار بیمارستان ولیعصر اراک باید تعیین تکلیف شود/پیمانکار موجود اینکاره نیست