مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 13:102020-08-31فرهنگي

تابلو تقلبی «رامبرانت» اصل از آب درآمد


کارشناسان دریافتند تابلو کوچکی که پیشتر به عنوان یکی از آثار تقلبی «رامبرانت» نقاش مشهور هلندی شناسایی شده بود به احتمال زیاد توسط این هنرمند خلق شده است.

- کارشناسان دریافتند تابلو کوچکی که پیشتر به عنوان یکی از آثار تقلبی رامبرانت نقاش مشهور هلندی شناسایی شده بود به احتمال زیاد توسط این هنرمند خلق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، اخیرا مشخص شد تابلو کوچکی از تصویر یک مرد سالخوره خسته و غمگین که سال ها توسط کارشناسان به عنوان یک اثر تقلبی ارزیابی شده بود و در انبار یک موزه نگهداری می شد، یکی از آثار کارگاه رامبرانت بوده و به احتمال زیاد توسط شخص او خلق شده است.

موزه اشمولین در آکسفورد این هفته نمایشگاهی برای نمایش تابلو نقاشی سر یک مرد ریشدار (1630) که در سال 1951 به عنوان یکی از آثار رامبرانت به این موزه اهدا شده بود، برگزار خواهد کرد.

در سال 1981 این تابلو نقاشی توسط مرکز پروژه تحقیقاتی رامبرانت که بزرگترین مرکز تعیین اصالت آثار رامبرانت است به عنوان اثری تقلبی شناسایی شد.

مدیر موزه اشمولین بیان کرد: در آن زمان مرکز شناسایی آثار رامبرانت اعلام کرد این تابلو نقاشی در حقیقت تابلویی تقلبی است که در سبک آثار رامبرانت خلق شده و قدمت آن احتمالا به پیش از پایان قرن هفدهم میلادی بازمی گردد که این دوران حتی همزمان با دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابلو تقلبی «رامبرانت» اصل از آب درآمد

تابلو تقلبی «رامبرانت» اصل از آب درآمد