مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 13:402020-08-31سياسي

هیأت های دانشجویی منظم تر از سالهای قبل به اقامه عزا پرداختند


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، گفت: عزاداری دهه اول محرم 99 به پایان رسید، هیأت های دانشجویی در بسیاری از دانشگاه ها بابرنامه تر و منظم تر از سال های قبل به اقامه عزاداری پرداختند.

- رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، گفت: عزاداری دهه اول محرم 99 به پایان رسید، هیأت های دانشجویی در بسیاری از دانشگاه ها بابرنامه تر و منظم تر از سال های قبل به اقامه عزاداری پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عزاداری دهه اول محرم 99 به پایان رسید و هیئت های مذهبی، عزاداران حسینی و عموم جامعه متدین ایرانی توانستند با تأسی به عقلانیت منبعث از ولایتمداری از دوگانه های مجعولی که می خواست عزاداری چارچوب مند را نقطه مقابل حفظ سلامت نشان دهد عبور کنند و با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی به بهترین نحو شور و شعور حسینی را به نمایش بگذارند.

وی در ادامه نوشت: نظم کم نظیر هیئت های مذهبی، احیای مجدد سنت حسنه روضه های خانگی، کوچه گردی و سر زدن مداحان مشهور به مناطق محروم و.

از جمله اتفاقات به یادماندنی محرم 99 بود.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها یادآورشد: در دانشگاه ها نیز با وجود تعطیلی کلاس های درس، نور چراغ هدایت حسینی خاموش نشد و هیأت های دانشجویی در بسیاری از دانشگاه ها با برنامه تر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت های دانشجویی منظم تر از سالهای قبل به اقامه عزا پرداختند

هیأت های دانشجویی منظم تر از سالهای قبل به اقامه عزا پرداختند