مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 14:402020-08-31اجتماعي

توزیع کتاب های درسی تنها در مدارس انجام خواهد شد


مدیر آموزش وپرورش شهرستان صومعه سرا با اشاره به آغاز توزیع کتاب های درسی گفت: امسال برخلاف سال های گذشته کتب درسی تنها در مدارس توزیع می شود.

- حسین بالو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه از امروز توزیع کتاب های درسی آغازشده، اظهار کرد: در سال های گذشته کتاب های درسی در کتاب فروشی ها توزیع می شد که امسال تنها در مدارس توزیع می گردد.

وی با بیان اینکه توزیع کتاب های درسی تا پایان هفته ادامه دارد، گفت: دانش آموزان برای دریافت کتاب های درسی در سال های گذشته، باید در سامانه سناد ثبت نام می کردند ولی امسال کتاب های درسی در کتاب فروشی ها توزیع نمی شود.

مدیر آموزش پرورش شهرستان صومعه سرا به شیوع ویروس  برگزار می شوند.

وی با بیان اینکه انتظار می رود در شرایط سفید مدارس طبق روال عادی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود ، گفت: در شرایط زرد نیز به صورت یک روز در میان و با حضور نیمی از دانش آموزان به خاطر حفظ فاصله اجتماعی رده ها تشکیل می گردد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه سلامت دانش آموزان مهم ترین اصل است، افزود: در سال تحصیلی جاری ما به مشارکت فعال و مؤثر خانواده ها در شرایط قرمز و نظارت آموزش ها از طریق شبکه شاد نیازمند هستیم و همکاری آن ها بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کتاب های درسی تنها در مدارس انجام خواهد شد

توزیع کتاب های درسی تنها در مدارس انجام خواهد شد