مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 22:402020-08-31سياسي

چه کسی مرد اول اصولگرایان در انتخابات 1400 می شود؟


فارغ از آنچه برای رییس پیشین مجلس اتفاق خواهد افتاد اما ظاهرا رییس فعلی پارلمان هم هنوز چند ماهی از انتخابات مجلس یازدهم نگذشته، دوباره خود را برای یک نبرد انتخاباتی دیگر آماده می کند و از سوی دیگر خبرهایی هم از تشدید تحرکات انتخاباتی سعید جلیلی مخابره شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد در گزارشی در خصوص آخرین تحولات انتخابات 1400 در شماره امروز خود نوشت: دیروز از آن روزهای شلوغ انتخاباتی بود؛ کمتر از یک سال مانده تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم که بنا بر آخرین اخبار قرار است واپسین جمعه بهار 1400 برگزار شود، محمدرضا باهنر اصولگرا در مصاحبه ای مفصل که البته در نهایت اغلب تکرار همان مسائلی است که حتی می توان گفت پس از کناره گیری از حضور در انتخابات مجلس دهم به این سو از او شنیده و می شنویم، از شرایط کشور گفته و جایی هم با تاکید بر اینکه صحبتش تنها یک شوخی بوده، از این که زمانی وقتی نگرانی از کاهش مشارکت در انتخابات مطرح بود، پیشنهاد کرده که خاتمی و احمدی نژاد را تایید صلاحیت کنند تا مردم در فضایی دوقطبی پای صندوق رای بیایند.

ثبات قدم باهنر! رکورددار حضور در مجالس اما پخته تر از این است که چنین پیشنهادی را جز در کلام مطایبه آمیز به زبان بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی مرد اول اصولگرایان در انتخابات 1400 می شود؟

چه کسی مرد اول اصولگرایان در انتخابات 1400 می شود؟