مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 02:352020-08-31اقتصادي

اجرای آزمایشی تفکیک زباله از مبدأ در 2 روستای خراسان شمالی


مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان شمالی گفت: اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا به صورت پایلوت در دو روستا در حال انجام است و آموزش های چهره به چهره افراد در سطح روستاها در دستور کار دهیاری ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا موفق با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه روستایی، اظهار کرد: در استان طی دولت های نهم و دهم مجموعاً 39 میلیارد تومان اعتبار به حوزه روستایی واریز شد که این مقدار در دولت های یازدهم و دوازدهم 272 میلیارد تومان می باشد.

  وی تصریح کرد: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون تعداد سه هزار و 836 پروژه عمرانی از محل اعتبارات دهیاری های استان و بااعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان شمالی مطرح کرد: در هفته دولت امسال 313 پروژه روستایی بااعتباری افزون بر 14 میلیارد تومان از محل اعتبارات دهیاری ها در شهرستان های استان در بخش های مختلف مانند احداث کانال دفع آب های سطحی، پیاده روسازی و آسفالت، احداث و تکمیل تأسیسات آتش نشانی، ایجاد پارک و فضای سبز احداث ساختمان دهیاری و ساماندهی آرامستان ها و اماکن ورزشی به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آزمایشی تفکیک زباله از مبدأ در 2 روستای خراسان شمالی

اجرای آزمایشی تفکیک زباله از مبدأ در 2 روستای خراسان شمالی