مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 02:402020-08-31سياسي

اکثر هیئات مذهبی پروتکل ها را رعایت کردند/استان مرکزی همچنان در وضعیت هشدار


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی همچنان در بحث شیوع ویروس کرونا در شرایط هشدار قرار دارد، اما نگرانیم و خروج از شرایط قرمز نباید مردم را به اشتباه بیندازد.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی همچنان در بحث شیوع ویروس کرونا در شرایط هشدار قرار دارد، اما نگرانیم و خروج از شرایط قرمز نباید مردم را به اشتباه بیندازد.

بهروز اکرمی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: در طول ایام عزاداری امام حسین(ع) شخصا بیش از 15 هیئت مذهبی را بازدید داشتم و به جرات می توانم بگویم که اکثریت آنها پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند.

وی با بیان اینکه یکی دو مورد از هیئت ها نواقصی داشتند که تذکرات لازم را دریافت کردند، افزود: استان مرکزی به خوبی و با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم های عاشورا و تاسوعا و عزاداری را برگزار کرد و در واقع تقریبا آنچه از هیئات خواسته شده بودیم، انجام شد.

اکرمی گفت: در تعطیلات اخیر میزان تردد از جاده های استان افزایش یافت، اما خوشبختانه استان در واقع محل عبور مسافران بود و شاهد ورود مسافران به شهرستان های استان نبودیم.

وی تصریح کرد: استان مرکزی همچنان در بحث شیوع ویروس کرونا در شرایط هشدار قرار دارد، اما نگرانیم و خروج از شرایط قرمز نباید مردم را به اشتباه بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر هیئات مذهبی پروتکل ها را رعایت کردند/استان مرکزی همچنان در وضعیت هشدار

اکثر هیئات مذهبی پروتکل ها را رعایت کردند/استان مرکزی همچنان در وضعیت هشدار