مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 03:152020-08-31ورزشي

فیفا چگونه به اسامی احضارشدگان پرونده ویلموتس دست یافت؟


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نکته مهمی در رابطه با نامه جدید فیفا به ایران اشاره کرده است که می تواند کلید کشف جاسوسی در این ماجرا باشد.

- رییس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی می‌گوید که در صورت مشخص شدن ابعاد پرونده مارک ویلموتس، فیفا از اقدامات ایران حمایت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، رییس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در خصوص نامه تهدیدآمیز فیفا مبنی بر اینکه ورود سازمان بازرسی برای محاکمه مدیران ارشد فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس می‌تواند باعث تعلیق فوتبال ایران شود، گفت: به نظر می‌رسد فیفا در این موضوع دقت لازم را نداشته و نوع پیگیری‌هایی که سازمان بازرسی کل کشور انجام داده را به خوبی رصد نکرده است.

همین مسئله باعث قضاوت همراه با عجله فیفا شده و موضوع مطرح شده در ایران را مداخله شخص سوم در مسئله فوتبال می‌داند.

وی افزود: فیفا به این مسئله اشاره کرده که چند تن از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال از سوی سازمان بازرسی کل کشور متهم به اهمال در انجام وظیفه شده‌اند، در حالی که سازمان بازرسی در پیگیری پرونده مارک ویلموتس و متهم دانستن 8 نفر در این پرونده به اتهام اهمال کاری، هیچ نامی از افراد حقیقی یا حقوقی نبرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیفا چگونه به اسامی احضارشدگان پرونده ویلموتس دست یافت؟

فیفا چگونه به اسامی احضارشدگان پرونده ویلموتس دست یافت؟