مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 03:152020-08-31اقتصادي

کمک 34 میلیون تومانی به مؤسسات قرآنی خراسان شمالی


رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از کمک 34 میلیون تومانی به 34 مؤسسه قرآنی استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از کمک 34 میلیون تومانی به 34 مؤسسه قرآنی استان خبر داد.

علی اصغر نودهی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مؤسسات قرآنی پس از شیوع ویروس کرونا خسارت های مالی بسیاری را متحمل شدند، افزود: پس از شیوع کرونا در سه مرحله به مؤسسات قرآنی استان کمک مالی انجام گرفته است که در حال حاضر نیز 34 مؤسسه قرآنی فعال شناسایی، و کمک مالی به مبلغ 34 میلیون تومان دریافت می کنند.

وی ادامه داد: اولین کمک به مبلغ 20 میلیون تومان به 16 مؤسسه قرآنی استان و دومین مرحله کمک ها به مبلغ 30 میلیون تومان به 19 مؤسسه قرآنی استان، پس از شیوع کرونا انجام شد.

نودهی اضافه کرد: اعتبارات حمایت های مالی از مؤسسات قرآنی به صورت ملی اختصاص پیدا می کند و پرداختی ها تنها برای مؤسسات قرآنی فعال بوده است.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: کمک ها تنها برای مؤسساتی که مجوز فرهنگ و ارشاد را دریات کردند نبوده و تمام مؤسسات قرآنی فعال مورد حمایت قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 34 میلیون تومانی به مؤسسات قرآنی خراسان شمالی

کمک 34 میلیون تومانی به مؤسسات قرآنی خراسان شمالی