مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 03:302020-09-01سياسي

دوره های آموزشی حوزه های علوم اسلامی مجازی شد/ آغاز سال تحصیلی از نیمه شهریورماه


سرپرست حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گفت: فعالیت های آموزشی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در سال تحصیلی جدید به صورت مجازی و از نیمه شهریورماه در 45 مرکز سراسر کشور برگزار می شود.

- حجت الاسلام مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره فعالیت حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان در سال تحصیلی جدید گفت: همه 45 مرکز حوزه علوم اسلامی در دانشگاه ها از ترم گذشته دوره های خود را به صورت مجازی ارائه کرده و در سال تحصیلی جدید نیز دوره های خود را به صورت آموزش مجازی آنلاین و برخی هم به صورت آفلاین ارائه خواهند کرد.

وی افزود: دانشجویان سال های بالایی از همان نیمه شهریورماه 99 فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد، مابقی دانشجویان نیمه آبان ماه توسط مراکز حوزه علوم اسلامی جذب خواهند شد که البته همه مراکز مستقل بوده و به اقتضای شرایط اقلیمی و دانشگاهی خود عمل می کنند.

سرپرست حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان ادامه داد: در تابستان سال جاری برخی از مراکز حوزه علوم اسلامی مانند دانشگاه تهران دوره هایی را در تابستان به صورت مجازی ارائه کردند.

حجت الاسلام رضایی درباره راه اندازی مراکز حوزه علوم اسلامی در سال تحصیلی جدید گفت: در خواست هایی در این زمینه وجود دارد برنامه هایی نیز برای راه اندازی مراکز حوزه علوم اسلامی دردست داریم که در صورت نهایی شدن اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های آموزشی حوزه های علوم اسلامی مجازی شد/ آغاز سال تحصیلی از نیمه شهریورماه

دوره های آموزشی حوزه های علوم اسلامی مجازی شد/ آغاز سال تحصیلی از نیمه شهریورماه