مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 04:302020-09-01سياسي

بازگشایی مدارس به صورت حقیقی مطلوب ترین گزینه است


بازگشایی مدارس به صورت حقیقی گزینه مطلوبی است چرا که آموزش از طریق فضای مجازی یک سیاست موفقی نیست و تنها ممکن است از جهت بهداشتی کارآمد باشد، - اما از جهات دیگر، نه تنها کارآمد نیست، بلکه زیان بار هم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران حسین میرزایی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص راهکارهای نحوه بازگشایی مدارس در 15 شهریور گفت: با توجه به مصیبت کرونا تصمیم در خصوص بازگشایی مدارس یک تصمیم راهبردی است که لازم است مسئولان با یک نگاه همه بعدی و 360 درجه ای تصمیم حکیمانه ای را رقم بزنند چراکه تصمیم نادرست، حوادث بسیار زیان باری را به دنبال خواهد داشت.

او افزود: در عین حال توجه داریم که مسئولان امر در مقام تصمیم گیری بین خوب و خوب تر، یا خوب و بد نیستند بلکه مجبورند بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنند و باید به آن ها کمک کرد تا بد و بدتر را درست تشخیص دهند.

هم اکنون پیش روی مسئولان سه گزینه بسته بودن مدارس در فضای حقیقی و آموزش در فضای مجازی، باز بودن مدارس در فضای حقیقی و آموزش در فضای حقیقی و حالتی بینابین از باز و بسته بودن و آموزش در فضای حقیقی و مجازی وجود دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به محاسن و معایب بسته بودن مدارس در فضای حقیقی و آموزش در فضای مجازی، گفت: بسته بودن مدارس در فضای حقیقی این فایده را دارد که در شکسته شدن چرخه انتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس به صورت حقیقی مطلوب ترین گزینه است

بازگشایی مدارس به صورت حقیقی مطلوب ترین گزینه است