مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-01سياسي

معادن نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی خود کوتاهی نکنند


رییس فراکسیون معادن و صنایع معدنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر یک از معادن مسئولیت های اجتماعی بر دوش دارند، گفت: معادن نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی خود کوتاهی نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار در بازدید از پروژه تعریض راه بخش خضرآباد با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین و عمده ترین مشکلات مردم در خضرآباد بحث راه اصلی این بخش است، اظهار داشت: متأسفانه این راه به دلیل عرض کم و استاندارد نبودن، تاکنون حوادث بسیاری داشته است.

وی ادامه داد: تمام دهیاران این بخش در بیان مشکلات روستاهای خود، از نبود راه دسترسی مناسب گله کردند و خواستار تسریع در اجرای کامل پروژه تعریض این راه شدند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نکته بسیار مهم در ارتباط با این منطقه فعالیت معادن متعددی است که از این راه ها استفاده می کنند و به دلیل وزن بار کامیون ها، به مسیر خسارت هم می زنند.

جوکار با انتقاد از عدم مشارکت معادن در اجرای این پروژه گفت: چطور است که معادن اقدام به بهره برداری از ذخایر معدنی این منطقه می کنند ولی حاضر نیستند در بحث راه سازی ورود داشته باشند.

رییس فراکسیون معادن و صنایع معدنی مجلس شورای اسلامی افزود: در برنامه ششم توسعه علاوه بر سهم عوارض و درآمدهای دولتی، مصوب شده که معادن باید یک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی خود کوتاهی نکنند

معادن نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی خود کوتاهی نکنند