مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-01سياسي

تغییر نام خیابان بازرگان در 6 ماه آینده


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران گفت: تغییر نام خیابان بازرگان در 6 ماه آینده امکان پذیر خواهد بود ولی به نظر مخالفت برخی با این نام گذاری به دلیل سوء تفاهم است.

- زهرا نژادبهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در پاسخ به مطالبه برخی از مخاطبان فارس من، مبنی بر لزوم تغییر نامگذاری خیابان سازمان آب ستارخان، به دلیل عدم هماهنگی با اهالی و شورایاری محله ستارخان  اظهار داشت: این نامگذاری بر اساس مصوبه شورای شهر تهران انجام گرفته و پیشنهاد شورایاری محله و اهالی نیز در این زمینه اخذ شده است.

وی افزود: ممکن است جمعی از اهالی محل و شورایاری ها با این مسأله موافق یا مخالف بوده اند که ما نظر آنها را مورد توجه قرار داده ایم و تغییر نام خیابان سازمان آب برای هیأت تطبیق نیز ارسال شده است.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران ادامه داد: مصوبه های شورای شهر در مورد نامگذاری معابر و خیابان ها نیاز به تأیید هیأت تطبیق ندارد و فقط جهت اطلاع رسانی به این هیأت ارسال می شود.

نژادبهرام در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به مخالفت برخی از اهالی محل امکان تغییر نام خیابان بازرگان وجود دارد، گفت: حداقل باید 6 ماه از مصوبه شورای شهر بگذرد تا بتوان تغییری در آن ایجاد کرد البته بعید می دانم این مسأله محقق شود چرا که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نام خیابان بازرگان در 6 ماه آینده

تغییر نام خیابان بازرگان در 6 ماه آینده