مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 05:102020-09-01اقتصادي

آخرین وضعیت روستای بدون برق آستارا


رییس اداره برق بندر مرزی آستارا گفت: تنها روستای بدون برق در شهرستان میه کومی است که در تلاش هستیم تا اهالی این منطقه را نیز از نعمت برق بهره مند کنیم.

- ایسنا/گیلان رییس اداره برق بندر مرزی آستارا گفت: تنها روستای بدون برق در شهرستان میه کومی است که در تلاش هستیم تا اهالی این منطقه را نیز از نعمت برق بهره مند کنیم.

فرزین بهامین در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شهرستان مرزی بندر آستارا با بیش از 92 هزار نفر جمعیت، بالغ بر 56 هزار مشترک دارد.

وی با بیان اینکه به غیر از یک روستا در بخش لوندویل، کل شهرستان از این نعمت برخوردار هستند، ادامه داد: تنها روستای بدون برق در شهرستان میه کومی است که در تلاش هستیم تا اهالی این منطقه را نیز از نعمت برق بهره مند کنیم.

بهامین، عدم وصول مطالبات را از مهمترین مشکلات شهرستان در حوزه برق برشمرد و افزود: مشترکین فقط 38 درصد از مطالبات را وصول کرده اند و این مسأله به تأمین نیازهای زیرساختی، تداوم خدمات و نگهداری شبکه برق آسیب جدی وارد کرده است.

بهامین در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه اداره برق شهرستان دارای پنج بخش اداری، 721 دستگاه ترانس تقویت، 295 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و 54 هزار مشترک برق است، خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته هشت مورد سرقت ترانس و 15 مورد سرقت سیم برق را داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت روستای بدون برق آستارا

آخرین وضعیت روستای بدون برق آستارا