مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-01اجتماعي

ترس های مهریه ای


یک مشاور خانواده با اشاره به مزایا و معایب مهریه های سنگین و سبُک و ترس های دختران و پسران در انتخاب میزان آن، گفت: ممکن است تمام این ترس ها و نگرانی ها درست باشد اما مسئله عمیق تر از مادیات بوده و آن فقدان اعتماد در میان افراد است.

- ایسنا/لرستان یک مشاور خانواده با اشاره به مزایا و معایب مهریه های سنگین و سبُک و ترس های دختران و پسران در انتخاب میزان آن، گفت: ممکن است تمام این ترس ها و نگرانی ها درست باشد اما مسئله عمیق تر از مادیات بوده و آن فقدان اعتماد در میان افراد است.

دنیا زینعلی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: ازدواج معقوله ای مهم در طول زندگی است و بسیاری از افراد معتقدند که باعث تکامل افراد می شود، اما وقتی جوانی تصمیم به ازدواج می گیرد موانع بسیاری بر سر راه او وجود دارد که مهریه سنگین دقیقاً از همین موارد است.

وی با اشاره به این که مهریه سنگین در نظر بسیاری افراد با ارزش بودن دختر را نشان می دهد، عنوان کرد: مهریه رسمی قدیمی در میان خانواده های ایرانی و بسیاری از کشورهای دیگر است.

زینعلی با اشاره به این که حتماً همه شما مَثل کی داده کی گرفته را در باب مهریه شنیده اید، به همه ما ثابت شده است که این تنها یک مَثل بوده و وقتی پای عمل برسد دیده اید که چه کسانی و چطور تا آخرین ریال آن را گرفته اند، افزود: امروزه راهروهای دادگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس های مهریه ای

ترس های مهریه ای