مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-01سياسي

حفظ سرمایه کشاورزان با رونق صنایع تبدیلی و تکمیلی


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ضعف صنایع تبدیلی و تکمیلی در چهارمحال و بختیاری، افزود: باید سرمایه گذاران وارد این حوزه شوند تابتوان سرمایه های کشاورزان را حفظ کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ضعف صنایع تبدیلی و تکمیلی در چهارمحال و بختیاری، افزود: باید سرمایه گذاران وارد این حوزه شوند تابتوان سرمایه های کشاورزان را حفظ کرد.

حجت الاسلام امیرقلی جعفری 11 شهریورماه در آیین معارفه رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه برای رسیدن به قله های ترقی باید از تمامی ظرفیت ها و قابلیت ها به نحو احسن استفاده کرد، اظهار کرد: این استان دارای پتانسیل های بسیاری در حوزه آب، خاک و جوانان با استعداد بوده اما این ظرفیت ها در طول 40سال گذشته مورد غفلت واقع شده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی افزود: استانی با وجود این همه ظرفیت و قابلیت در بخش های مختلف نباید رتبه های بالای بیکاری را به خود اختصاص دهد، اقدامات خوبی در سالیان اخیر انجام شده است، اما به نظر می رسد کافی نیست.

وی با بیان اینکه راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی قطع وابستگی به منابع نفت برای تامین بودجه است، گفت: باید برای رسیدن به استقلال و خودکفایی از تمام ظرفیت های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ سرمایه کشاورزان با رونق صنایع تبدیلی و تکمیلی

حفظ سرمایه کشاورزان با رونق صنایع تبدیلی و تکمیلی