مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-01اقتصادي

تأکید استاندار بر تخصیص تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال روستایی


استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت های متعدد گیلان در حوزه آبزی پروری گفت: اگر تسهیلات ارزان قیمتی که دولت همه ساله برای توسعه اشتغال روستایی تخصیص می دهد و تا پایان برنامه ششم ادامه دارد، -  استاندار گیلان در دیدار رییس سازمان شیلات ایران گفت: لازم است از مشارکت و توانمندی شرکت های داخلی که ظرفیت خوبی در تولید قفس هایی با استفاده از فناوری های نوین برای پرورش ماهی دارند، بهره مند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع امروز در دیدار با رییس سازمان شیلات ایران با اشاره به ظرفیت های متعدد گیلان در حوزه آبزی پروری اظهار کرد: تقویت فعالیت هایی همچون توسعه استخرهای کوچک خانگی و طرح های اشتغال زایی روستایی موضوعی مهم است که باید به آن ها توجه شود.

وی با اشاره به تجربه های اخیر پرورش ماهی در قفس در گیلان گفت: باید با استفاده از فناوری های جدید نسبت به حل مشکلات این بخش اهتمام داشت و از مشارکت و توانمندی شرکت های داخلی که ظرفیت خوبی در تولید قفس برای پرورش ماهی با تکیه بر دانش روز دارند، بهره مند شد.

استاندار گیلان پرورش ماهی در قفس را جزو طرح های اقتصادی مقاومتی عنوان کرد که افزایش بهره وری به همراه دارد و افزود: می توان در پهنه های کوچک پرورش ماهی در قفس را با بهره گیری از فناوری های جدید توسعه داد و اشتغال و اقتصاد استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید استاندار بر تخصیص تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال روستایی

تأکید استاندار بر تخصیص تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال روستایی