مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-01سياسي

ماجرای برچسب سنی نماهنگ محرم شبکه کودک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پخش یک نماهنگ با موضوع محرم از شبکه کودک سیما (پویا و نهال) همراه با برچسب رده بندی سنی بالای 10 سال، - همچنین قاسم عابدی مدیر سامانه چی خوبه، هم ضمن رد ارتباط این رویکرد با سند 2030 نظام رده بندی چی خوبه را برآمده از اصول تربیتی ایرانی اسلامی دانست و تاکید کرد: تماشای صحنه هایی که بر ذهن کودکان تاثیر منفی می گذارد به خصوص مواردی که باعث ایجاد ترس در کودکان می شود در هر صورت باید محدود شوند و کنترل شده باشند.

وی افزود: اینکه به فرزندان خود بخواهیم تاریخ اسلام و زندگی ائمه اطهار (ع) را بیاموزیم بسیار موضوع با اهمیتی است، اما برای نیل به این هدف استفاده از هر ابزاری مجاز است؟ مثلا اگر به فرزندان خود بخواهیم بگوییم داعش بد است، می توانیم صحنه های سر بریدن داعش را به بچه های خود نشان بدهیم؟مدیر سامانه چی خوبه گفت: تماشای صحنه های جنگ و خونریزی فیلم ها مثل مجموعه ارزشمند مختارنامه به شدت برای کودکان آثار مخربی درپی دارند.

بچه ها در سنین پایین آمادگی روانی مواجهه با برخی صحنه ها و چالش های متداول بزرگتر ها را ندارند مواجهه زودهنگام با برخی از این صحنه ها چه بسا آثار ناگواری در روان آن ها به جای بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای برچسب سنی نماهنگ محرم شبکه کودک

ماجرای برچسب سنی نماهنگ محرم شبکه کودک