مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-01ورزشي

حسین زهی: سیاسیون در عملکرد فدراسیون فوتبال دخالتی ندارند


یک عضو هیئت رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که سیاسیون در امور فدراسیون دخالتی نداشته و هدف یافتن پاسخی برای دلایل عقد چنین قرار دادی با شرایط مذکور و جلوگیری از پایمال شدن حقوق مردم است.

- یک عضو هیئت رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که سیاسیون در امور فدراسیون دخالتی نداشته و هدف یافتن پاسخی برای دلایل عقد چنین قرار دادی با شرایط مذکور و جلوگیری از پایمال شدن حقوق مردم است.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران و تهدید برای تعلیق فوتبال ایران به دنبال آنچه دخالت سیاسیون در فوتبال خوانده، بیان کرد: بر اساس اساسنامه فدراسیون ها مستقل بوده و خارج از چارچوب های دولتی باید عمل کنند و سیاسیون نیز نباید در کار فدراسیون ها دخالت کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: در خصوص پرونده آقای ویلموتس نیز فدراسیون فوتبال ایران با مشاوران حقوقی خود به این پرونده ورود کرده و در دادگاه نیز از حق ایران دفاع خواهد کرد.

نمایندگان مجلس و سیاسیون نیز در این حوزه دخالتی نداشته و ندارند.

این عضو هیئت رییسه فراکسیون ورزش در ادامه تصریح کرد: نمایندگان مجلس و سایر بخش ها نیز در کار فدراسیون دخالت نکردند بلکه ورود ما به موضوع عقد قرارداد با شرایطی که رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین زهی: سیاسیون در عملکرد فدراسیون فوتبال دخالتی ندارند

حسین زهی: سیاسیون در عملکرد فدراسیون فوتبال دخالتی ندارند