مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-01سياسي

در روستای ابوالفضل اهواز چه خبر است؟


ماجرای روستای ابوالفضل در روزهای اخیر، تیتر رسانه ها شده و در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است؛ این روستا که از سوی مسئولان از آن به عنوان سکونتگاه غیررسمی نام برده می شود، - ایسنا/خوزستان ماجرای روستای "ابوالفضل" در روزهای اخیر، تیتر رسانه ها شده و در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است؛ این روستا که از سوی مسئولان از آن به عنوان سکونتگاه غیررسمی نام برده می شود، در شمال اهواز بین شهرک زردشت و پدافند هوایی واقع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته اهالی، ساکنان این روستا بیش از 30 سال است که در این محل سکونت دارند و سال ها است در این اراضی کشاورزی می کنند.

با مطرح کردن تملک و حق مالکیت اراضی این روستا از سوی بنیاد مستضعفان، خبر اخذ حکم تخریب منازل روستا در رسانه ها منتشر شد اما روز شنبه (یکم شهریورماه) جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز در یک گفتگوی تلویزیونی، تخریب منازل مسکونی این روستا را کذب محض دانست.

وی در این برنامه خبری با بیان اینکه قصد تخریب هیچ روستایی را نداریم ، در این خصوص گفت: روستایی به نام ابوالفضل در ساختار تقسیمات کشوری شهرستان اهواز جایگاهی ندارد.

این منطقه، یک سکونتگاه غیررسمی است که توسط عده ای فرصت طلب، زمین ها خرید و فروش شده و با استفاده از خلاءهای قانونی، در آن ساخت و ساز غیرقانونی انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روستای ابوالفضل اهواز چه خبر است؟

در روستای ابوالفضل اهواز چه خبر است؟