مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-01سياسي

سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می شود


سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (ع) و ششمین یادواره بوی سیب حرم دانشگاهیان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می شود.

- شیراز- سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (ع) و ششمین یادواره بوی سیب حرم دانشگاهیان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این سوگواره زمینه و فرصتی است، برای شناخت قابلیت های فرهنگی، هنری و ادبی دانشگاهیان سراسر کشور تا بستری مناسب جهت معرفی هنرمندانی باشد که آثارشان، مفاهیم بلند فرهنگ عاشورا از جمله حق طلبی، عدالت خواهی، اخلاق حسینی و … را ترویج می کنند و نیز عرصه ای برای پدید آوردن انگیزه بیشتر در جامعه ی دانشگاهی برای خلق اثر و توجه به تولیدات فرهنگی در بطن و بستر حماسه حسینی است.

سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (ع) و ششمین یادواره بوی سیب حرم دانشگاهیان سراسر کشور در 4 بخش برگزار خواهد شد که شامل هنری، ادبی، پژوهشی و فرزندان دانشگاه می شود.

این سوگواره که در سطح ملی و با شرکت دانشگاهیان سراسر کشور برگزار خواهد شد در بخش های هنری، ادبی، پژوهشی و فرزندان دانشگاهیان تا 31 شهریور ماه پذیرای آثار از سوی جامعه دانشگاهی سراسر کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می شود

سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می شود